Opublikowano:

Symbol elegancji dla niej i dla niego – znajdź personalizowany wizytownik dla siebie!

Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę z faktu, że pewne akcesoria są niezaprzeczalnym symbolem elegancji i prestiżu. Jednym z nich jest wizytownik. Etui na wizytówki to detal, który może zrobić niemałą różnicę. Jakie wizytowniki wybrać? Czy wizytówki nadal są w użyciu? Jakie informacje powinna zawierać wizytówka? I na koniec – czy wizytownik to symbol elegancji zarówno dla niej, jak i dla niego? Świstak spieszy z odpowiedziami. Zapraszamy do lektury!

Wizytówki nigdy nie wychodzą z mody

Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach wiele rzeczy jest „passe”. Dokumenty dziś już coraz rzadziej przechowywane są w segregatorach, a częściej na dyskach, czy w chmurach. Książkowy kalendarz został niemal całkowicie wyparty przez aplikacje na smartfony. Istnieją jednak pewne rzeczy codziennego użytku, które pomimo przyspieszenia postępu technologicznego nie wychodzą z mody – są to m.in. wizytówki. Wizytówki w pięknych i starannie wykonanych wizytownikach nie tylko będą rozwiązaniem praktycznym, ale także podkreślą status i pozycję ich użytkownika. Co więcej, personalizowany wizytownik utwierdzi Twojego rozmówcę w przekonaniu, że ma do czynienia z prawdziwym profesjonalistą, który zwraca uwagę na detale.

Czym jest wizytownik?

Wymiana wizytówek to jeden z najważniejszych punktów każdego biznesowego spotkania. Wyobraź sobie, że na koniec rozmowy otrzymujesz np. od przedstawiciela handlowego nieestetyczny, zagięty skrawek papieru, nazywany wizytówką, który został właśnie wyjęty z kieszeni. Z jaką emocją Cię to pozostawi? Czy będziesz umiał zaufać takiej osobie w codziennej, biznesowej współpracy? Świstak nie byłby w stanie i tak samo myśli wiele osób. Co innego, gdy tuż przed uściśnięciem ręki Twój rozmówca wyjmuje piękny wizytownik np. skórzany i wręcza Ci wizytówkę. Od teraz będziesz miał pewność, że szczegóły są dla tej osoby ważne i tak samo drobiazgowo oraz skrupulatnie zajmie się Tobą i Twoimi interesami.

Personalizowany wizytownik to nic innego, jak eleganckie etui na wizytówki, którego funkcją jest ich przechowywanie w taki sposób, by nie uległy zagnieceniom i zabrudzeniom, a także by zawsze prezentowały się atrakcyjnie. Wizytownik to detal, który podkreśla Twoją klasę. Nie od dziś wiadomo, że jak Cię widzą, tak Cię piszą. Prawnik, lekarz, agent ubezpieczeniowy – każdy z nich stworzy dużo pewniejszą relację z potencjalnym klientem, gdy wizytówkę wyjmie ze skórzanego wizytownika ze swoimi inicjałami, wygrawerowanym imieniem i nazwiskiem lub może nawet dodatkowo tytułem. Warto przykładać wagę do szczegółów, gdyż przynosi to wymierne efekty. Wizytownik może także stanowić element reklamowy, np. poprzez wygrawerowanie logo danej firmy lub przedsiębiorstwa. Taki zabieg buduje również świadomość marki w potencjalnych kontrahentach. Świstak proponuje szeroki wybór solidnych i bardzo wysoko jakościowych personalizowanych wizytowników zarówno damskich, jak i męskich. Warto sprawdzić jego ofertę!

Wizytownik skórzany – symbol elegancji

Skóra od zawsze jest symbolem elegancji. Świstak proponuje piękne wizytowniki damskie i męskie z personalizacją z obiciem z eko skóry. Wizytownik skórzany będzie służył przez wiele lat i wciąż będzie prezentować się tak samo atrakcyjnie. Paniom polecamy wizytowniki damskie z ciekawymi, wzorzystymi i delikatnymi fakturami m.in. wizytownik damski z kwiatowym inicjałem. Jeżeli zaś chodzi o wizytowniki męskie to na szczególną uwagę zasługuje wizytownik męski Róża Wiatrów z inicjałem, który będzie oryginalnym podarunkiem dla podróżnika. Róża Wiatrów jest też na tyle uniwersalnym symbolem, że dobrze sprawdzi się również w różnego rodzaju profesjach, jak np. agent ubezpieczeniowy, przewodnik turystyczny, czy przedstawiciel handlowy. Imię i nazwisko na personalizowanym wizytowniku to także duża pomoc w przypadku zagubienia wizytownika lub pozostawienia go u klienta. Dzięki danym zawartym na wizytowniku i wizytówkach zguba szybko wróci do właściciela.

Wizytownik damski, wizytownik męski dedykowany do Twojego zawodu

Ciekawym rozwiązaniem są wizytowniki damskie i męskie, które dedykowane są dla konkretnego zawodu. Będzie to zarówno nietuzinkowy prezent, jak i dobry sposób na prezentację własnej marki. Świstak prezentuje m.in. trwały wizytownik personalizowany Dla Fryzjera z eko skóry z symbolem nożyczek oraz imieniem i nazwiskiem, który pomieści aż 25 wizytówek. W ofercie znaleźć można również wizytowniki skórzane dla trenera personalnego, cukiernika, czy sportowca. Będzie to doskonały pomysł na upominek na niemal każdą okazję zarówno dla bliskiej osoby, jak i jako wyraz wdzięczności.

Jakie informacje powinna zawierać wizytówka w wizytowniku?

Dzięki poradom Świstaka wiesz już, jaki wizytownik wybrać, dlatego też warto też pochylić się nad kwestią samych wizytówek. Jak powinny one wyglądać? Zależy to od sytuacji. Dobrą praktyką jest przygotowanie dwóch wizytówek. Pierwsza z nich będzie typową wizytówką firmową, na której zamieszczone będzie nie tylko Twoje imię i nazwisko, ale również szczegółowe dane firmy. Wizytówki tego typu stosowane są np. w sytuacjach, gdy potrzebujesz przekazać komuś informacje do wystawienia faktury (m.in. w sklepie) lub sporządzenia umowy. Drugim przykładem wizytówek, które powinny znaleźć się w Twoim wizytowniku męskim lub damskim, są wizytówki typowo reklamowe, na których głównie będzie znajdowało się Twoje imię i nazwisko oraz dane kontaktowe. Jest to wizytówka, która ma zachęcić Twojego rozmówcę do ponownego kontaktu np. poprzez telefon, mail, czy odwiedzenie strony internetowej, jeżeli jej adres znajdzie się na wizytówce.

Świstak podkreśla, że nic nie stoi na przeszkodzie, by wszystkie te informacje znajdowały się na jednej wizytówce, jednak warto się zastanowić, czy każdemu potencjalnemu kontrahentowi chciałbyś udostępniać wszystkie informacje na temat Twojej firmy i czy taka wizytówka będzie się atrakcyjnie, klarownie i przejrzyście prezentować. Minimum informacji, które powinny się znaleźć na każdej wizytówce, to:

  • imię i nazwisko właściciela wizytówki;
  • zajmowane stanowisko;
  • nazwa firmy;
  • logo firmy;
  • dane kontaktowe (e-mail, telefon, strona internetowa);
  • adres firmy (jeżeli klientów zapraszasz do siedziby to jest to wręcz konieczne).

Wizytówki można zaprojektować własnoręcznie w programach graficznych lub zlecić tę usługę grafikom.

Wizytownik – wymiary wizytówek

Wszystkie wizytowniki personalizowane oferowane przez Świstaka mają następujące wymiary: 105 mm x 65 mm x 20 mm. Nie zmienia to jednak faktu, że wymiary samych wizytówek mogą być różne i najczęściej zależne są od kraju. Najpopularniejsze 3 wymiary to:

  • 90 × 50 mm – format stosowany w Polsce, ale także w Rosji, Białorusi, Kazachstanie, na Węgrzech, w Czechach i Słowacji;
  • 85 × 55 mm – format stosowany na szeroką skalę w Europie Zachodniej (Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania);
  • 90 × 55 mm – format wykorzystywany przez państwa z Półwyspu Skandynawskiego.

Niezależnie do tego, z jakiego kraju pochodzą Twoi klienci i współpracownicy lub osoby, które pragniesz eleganckim wizytownikiem personalizowanym obdarować, w naszym wizytowniku zmieszczą się wszystkie otrzymane wizytówki.

Personalizowany wizytownik Twoim sposobem na dobrą organizację

Na koniec warto podkreślić, że wizytownik personalizowany może być także prezentem dla samego siebie. Z wizytownika może korzystać nie tylko osoba, która zajmuje się zawodowo kontaktem z klientem, ale także każdy z nas. Zdarzało się, że nie miałeś miejsca na szereg wizytówek, które otrzymywałeś np. u fryzjera, lekarza, czy kosmetyczki? Wypchany portfel nie jest estetyczny, jednak nie wiedziałeś, jak inaczej możesz rozwiązać ten problem? Świstak przychodzi z rozwiązaniem, czyli wizytownikiem, który będzie pięknie prezentował się w torebce, neseserze, czy teczce. W ten sposób bardzo szybko zaprowadzisz porządek w swoich kontaktach. Wybierz personalizowany wizytownik dla siebie lub bliskiej Ci osoby i twórz dobre nawyki organizacyjne.

Dowiedz się więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.